Pro posílení našeho týmu hledáme pracovníka na pozici Referent zákaznického centra
Co Vás čeká:
příjem a zpracování zakázek, či úprav požadovaných zákazníkem
vyřizování požadavků zákazníků k jednotlivým obchodním případům
vyřizování výrobní agendy k jednotlivým technicko-obchodním případům
poradenství v technických a obchodních záležitostech
zpracování, vystavování a tisk výrobních zakázek
zajišťování kooperace v rámci výrobních závodů MHZ
technická a obchodní podpora výroby a expedice
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
znalost německého jazyka slovem i písmem (středně pokročilý – B2)
znalost práce na PC (MS Office, Excel, práce v programu SAP výhodou)
pracovitost, spolehlivost, časová flexibilita, asertivita a pozitivní přístup
praxe v administrativě výhodou
Nabízíme:
mzdu dle dohody
práci ve stabilní a prosperující společnosti
moderní a čisté pracovní prostředí
práci v jednosměnném provozu, pružná pracovní doba
celkem 5 týdnů dovolené
příspěvek na stravování (stravenky)
vánoční odměny
zvýhodněný zaměstnanecký tarif na volání a mobilní data
nad rámec zákonných předpisů nabízíme možnost volby pracovního oblečení dle nabídky z firemního katalogu
V případě Vašeho zájmu o nabízenou pozici
zašlete svůj životopis v českém i německém jazyce na e-mail: personal@mhz-cz.cz
nebo nás navštivte osobně na adrese: MHZ Hachtel Czech s.r.o. Svatavská cesta 1997, 358 01 Kraslice, https://www.mhz-cz.cz
nebo volejte na tel. č. + 420 352 355 022 – p. Sugárová
Zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče.