Referent zákaznického centra (m/ž)
- martinasugarova
- před pár vteřinami
- Minut čtení: 1
Aktualizováno: 31. 7.
Pro posílení našeho týmu hledáme pracovníka na pozici Referent zákaznického centra
Co Vás čeká:
příjem a zpracování zakázek, či úprav požadovaných zákazníkem
vyřizování požadavků zákazníků k jednotlivým obchodním případům v programu SAP a poradenství v technických a obchodních záležitostech
zpracování, vystavování a tisk výrobních zakázek
zajišťování kooperace v rámci výrobních závodů MHZ
technická a obchodní podpora výroby a expedice
denní komunikace se sesterskými závody v rámci koncernu (slovem i písmem v německém jazyce)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
německý jazyk slovem i písmem (středně pokročilý B2)
znalost práce na PC (Lotus Notes, MS Office, znalost programu SAP výhodou)
pracovitost, spolehlivost, asertivita a pozitivní přístup
praxe v oboru výhodou
Nabízíme:
atraktivní mzdu
spolupráci v inovativní, profitující rodinné společnosti s vedoucím postavením na trhu
individuálně zaměřená školení
pružnou pracovní dobu a možnost home office
příležitosti k osobnímu rozvoji
transparentní komunikaci, otevřenost a atmosféru důvěry
dlouhodobé a jisté zaměstnání
celkem 5 týdnů dovolené
příspěvek na stravování (stravenky)
vánoční odměny a další sociální benefity dle koncernových pravidel společnosti
V případě Vašeho zájmu o nabízenou pozici
zašlete svůj životopis v českém i německém jazyce na e-mailovou adresu:
Zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče.
コメント