top of page

Referent zákaznického centra (m/ž)

Pro posílení našeho týmu hledáme pracovníka na pozici Referent zákaznického centra


Co Vás čeká:

  • příjem a zpracování zakázek, či úprav požadovaných zákazníkem

  • vyřizování požadavků zákazníků k jednotlivým obchodním případům

  • vyřizování výrobní agendy k jednotlivým technicko-obchodním případům

  • poradenství v technických a obchodních záležitostech

  • zpracování, vystavování a tisk výrobních zakázek

  • zajišťování kooperace v rámci výrobních závodů MHZ

  • technická a obchodní podpora výroby a expedice

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • znalost německého jazyka slovem i písmem (středně pokročilý – B2)

  • znalost práce na PC (MS Office, Excel, práce v programu SAP výhodou)

  • pracovitost, spolehlivost, časová flexibilita, asertivita a pozitivní přístup

  • praxe v administrativě výhodou

 

Nabízíme:

  • mzdu dle dohody

  • práci ve stabilní a prosperující společnosti

  • moderní a čisté pracovní prostředí

  • práci v jednosměnném provozu, pružná pracovní doba

  • celkem 5 týdnů dovolené

  • příspěvek na stravování (stravenky)

  • vánoční odměny

  • zvýhodněný zaměstnanecký tarif na volání a mobilní data

  • nad rámec zákonných předpisů nabízíme možnost volby pracovního oblečení dle nabídky z firemního katalogu

 

 

V případě Vašeho zájmu o nabízenou pozici

  • zašlete svůj životopis v českém i německém jazyce na e-mail: personal@mhz-cz.cz 

  • nebo nás navštivte osobně na adrese: MHZ Hachtel Czech s.r.o. Svatavská cesta 1997, 358 01 Kraslice, https://www.mhz-cz.cz 

  • nebo volejte na tel. č. + 420 352 355 022 – p. Sugárová

 

 

Zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče.

bottom of page